marți, 5 octombrie 2010

un alt Eu

Ieri, azi, probabil si maine,  la fel ca in ultimele saptamani, sunt.. HAOS!
Sunt un dulap alandala.
Sunt carti aiurea aruncate pe birou.
Sunt 3 carti incepute si neterminate.
Sunt dor de prea multe si prea multi.
Sunt vijelie de toamna cu picuri reci de ploaie.
Sunt cafea in cani mari.
Sunt un "vreau sa pictez" si un "vreau sa dansez".
Sunt un copil prostanac.
Sunt un mare si gras "VREAU, VISEZ si nu fac NIMIC"
Azi vreau sa nu mai fiu eu cea de azi.. vreau sa fiu un Eu de imprumut, unul de protejare al adevaratului Eu, pana cand cel adevarat se linisteste.
Vreau sa-mi ploua cu liniste din interior si sa-mi ude toate gandurile si toate frunzele.. si sa-mi miroase toate,toate a ploaie stinsa
Si pe tine vreau sa te ploua (cu dor de mine)

Niciun comentariu: