duminică, 28 noiembrie 2010

Pacat!

Nascuti intr-o lume de o complexitate care depaseste inchipuirea unui om marunt, voi va dati mici,dar va simtiti mareti.Nu prea incap altii pe langa voi, caci va-nmultiti eu-rile intr-atat incat vi's ochii prea slabi pt a le cuprinde cu privirea. Cel mai trist insa e ca nu va-ncapeti nici in propria piele, se bat eu-rile din voi pt mai mult sclipici; cred ca egoismul e singurul lucru maret in voi.. jalnic de maret, multiplicat.
Dar.. Goliat a fost invins de un amarat de David, dragii mei.. iar dramele voastre sunt atat de goale incat scartaie cand te uiti la ele..
Destula a fost povestea asta pt mine, destui ati fost si voi.. vreau sa-alunec spre lumile mele cu oameni buni si calzi ..
V-am facut mici,mici cat un chibrit si v-am inchis intr-o cutie pe masura; imi pare rau , dar momentan am nevoie ca voi sa ramaneti acolo, mici cum v-am facut... fara asta lumea mea n-ar mai avea sens ..
Poate o sa am mai incolo rabdarea de dinainte si atunci am sa va scot din cutie, atunci am sa incep iar sa inteleg si sa accept.. ca oamenii sunt de mai multe feluri.

Niciun comentariu: