duminică, 18 iulie 2010

Vreau sa fiu..

BAIAT!


Serios! Ma cert des cu mama pe tema asta : de ce m-a facut fata si nu baiat( eh, nu ca ar fi avut ea de ales saraca, da' tre' sa pun si eu vina pe cineva, nu-i asa?)

Si cateodata ma supar pe mine, ma supar rau pt treaba asta. Cateodata ma cert pe mine : cum? nu ti-e rusine?cum sa vrei sa fi baiat cand esti deja fata? tu chiar nu te stii bucura de nimic?.. of! si atunci renunt la idee, ma rusinez si ma intorc la 180 de grade si imi place sa fiu fata. Dar apoi... tocmai pe cand imi intru in piele si ma bucur de tot, se intampla ceva care sa ma faca sa vreau,iar, sa fiu baiat!

Exact ca in weekendul acesta. Doi baieti pot merge fara nicio problema undeva la munte cu cortul, dar doua fete nu! nu!nu!nu! Girls really need beck-up out there. Si asta e pur si simplu nedrept.

Bine, lasand in urma detaliile nefolositoare, weekendul asta mi-am implinist un dor. M-am umplut de energie pozitiva, de dor de duca, de chef de frumos si de miros de soare.

Stii? E asa frumos acolo afara!

Noi tindem sa cam uitam asta. Si as vrea sa existe un "Mos" al dorului de duca , unul asa ca Mos Ene. Sa ne aminteasca mereu.

Da.. e frumos sa te trezesti dimineata si sa-ti umpli plamanii cu aer de iarba imbracata cu roua.. sau sa iei o pauza cand nu mai poti merge si sa asculti, pur si simplu, apa curgand.. sau serile cu povesti langa lemne trosnind in foc..

" 'Cause beauty needs only be a whisper.." :)

Sa stii ca m-am razgandit, raman fata! Si voi sufla in continuare in foc.. sa se aprinda (razi tu, razi, da o tinut treaba!) :))

Cateodata vreau sa fiu greier..



nu vrei.. sa dansam?

Niciun comentariu: